Pages

Saturday, December 18, 2010

Saya Gay, Saya Ok -

       kalau lah aku cakap aku gay apa yang orang lain akan rasa. haha. ada banyak kemungkinan. mesti kalau aku jalan2 orang akan tenung je aku. dari mula aku keluar dari pintu kereta sampai aku masuk pintu kereta  semula. boleh jadi femes aku dengan macam ne. tak perlu nak jadi artis susah2. cuma cakap ayat tu je. hebat. haha. orang yang tenung aku tu pun mseti ada dua maksud. kalau yang tenung tajam dan muka masam je tu tanda tak baik. paling lembut yang aku akan kena dari orang yang macam tu mesti kena salam dan tanya aku ke yang buat pengakuan tu. haha. lembut kan. paling keras mungkin aku akan dipukul disertai dengan cacian. 2 in 1.



kalau aku selamat sampai rumah tanpa cedera apa2 maknanya aku patut berterima kasih lah sebab tak ada orang nak menderakan diriku yang lemah ne. ayat geli. haha. dan bila aku log in facebook ke, twitter ke, chirper, friendster, enemyster, myspace, yourspace, dan macam2 lagi lah kalau nak list satu2 yang aku ada tak kan habis. mesti ramai laki2 yang akan add aku. mesti berpusu2 tak tipu punya. tapi bukan aku yang cakap. laki yang ada dalam video ne




antara quote yang aku dengar buat rasa nak tergelak dalam hati :

  •  bila saya berani mengatakan saya gay pada orang ramai saya menjadi lebih konfiden
  • semoga saya dapat menjalani hari2 yang mendatang sebagai seorang gay yang tabah
  • saya gay, saya ok
Geli gila dowh


p/s : tu bukan aku cakap dia yang cakap. aku tak tau apa yang dia fikir cuma baliklah kepada yang asal.

F- 
Ada jugak yang claim “ kami memang dilahirkan macam ni… kajian yang cakap”. What tah??!!
Kajian mana cek? Habaq mai..  

-Dr. Hamer seorang pengkaji genetik gay di National Cancer Institute (NCI) (dia salah seorang gay) menyatakan homoseks mempunyai gen Xq28 selepas didapati ada dalam DNA pada 19 orang homoseks (yang mana semua mereka mati akibat AIDS).

Namun Drs. George Rice, Neil Risch dan George Ebers cuba menjalankan kajian semula, double check, menyatakan, “ Kami tak dapat meyakinkan bahawa bukti gen Xq28-linked locus (ni kat DNA) menyebabkan homoseksualiti” 

Maksudnya, spesies² baru ni bukan kejadian semula jadi, tapi fake!.  Mereka yang nak jadi, bukan semula jadi. 

Orang dah cakap, jangan cuba, nak cuba jugak. Bila dah gelap hati, nak U-turn(taubat) pon susah lah.  
Ape² pun, spesies ni memang xda hak untuk dipertahankan oleh sesapa yang waras. Suara lah hak² anda dalam mimpi dunia fantasi anda sendiri. Xpun, suara lah hak anda kat Allah nanti.

Anyways, hukum spesies² ni ialah bunuh. Bukan dalam Islam saja, tapi dalam agama Kristian jugak. So cepat² la kembali pada asal ye.

p/s: semoga kita dijauhkan dari dosa ini.amin

2 comments:

  1. hahah memang terkujat gilaaa bila dengar pengakuan berani mati mamat nie. semoga dia kembali ke pangkal jalan.

    ReplyDelete
  2. @Eyra - ya, semoga dia sedar sebelum terlambat =.=

    ReplyDelete