Pages

Wednesday, December 1, 2010

Blog


   blog. setiap orang ada blog. saya pun ada blog juga. macam karangan darjah 1 aku. haha. aku rasa tak semua orang tau blog tu apa. kalau aku tanya makcik depan rumah aku paling tepat dia jawab blog yang dibuat dari batu bata. kalau dia jawab macam tu terpaksalah aku ajar makcik tu buat blog dia sendiri. mana lah tau nanti dia boleh jadi lagi hebat dari blog2 yang ada. perghhh. harapan tinggi.


apa yang aku perhati menggunakan mata hati aku, aku lihat ramai orang menggunakan blog ne untuk mempromosikan pendapat2. so aku boleh lah mempromosikan diri kami pendapat aku secara tak langsung. sebab aku percaya aku boleh mengutarakan pendapat yang hebat. perghhh.

so inilah perjalanan blog aku. bermula dari hari ini dan harap mendapat pujian dari peminat2 pembaca2. dan terima kasih kerana sudi membaca karangan ini.

p/s : ayat bm aku pun da tunggang terbalik. perghhh. - E

No comments:

Post a Comment