Pages

Saturday, December 4, 2010

Internet



       siapa yang tak tau internet tu apa. aku rasa semua orang tau. makcik depan rumah aku pun tau. aku rasa je lah. haha. tu yang buat aku berfikir macam mana orang berkomunikasi jarak jauh. pernah jugak aku fikir orang dulu kalau nak hantar surat guna burung ke.tapi kalau burung tu kena panah tengah2 jalan. alamatnya memang penerima tu berjanggut tak pun ada cucu pun belum tentu sampai. huh.


tapi sekarang dah maju. orang dah tak guna surat2 dah. tengok surat pun jeling2 manja tajam. aku pun selalu jarang melayari internet. kalau surfing pun sebab ingin bertanya kabar dengan orang tersayang. hehe. dan bila internet tak ada malam ne membuatkan aku rabun ayam. kalau orang dulu boleh survive tanpa internet kenapa kita tak boleh.
persoalan untuk malam ne. haha.

p/s : aku sebenarnya tak kisah pun ada internet atau tak ada. perghhh.

No comments:

Post a Comment