Pages

Monday, December 6, 2010

Skin kitar semula

     setelah penat dan pening melihat skin yang banyak akhirnya aku dan dia memilih skin ne. warna hijau woooo. ada fakta untuk warna hijau ne. aku pernah terbaca bila kita bangun pagi dan tengok satu tanah lapang yang berwarna hijau dapat menenangkan mata kita sekali gus memperbaiki penglihatan kita. aku teringin jugak ada rumah yang ada tanah lapang. bangun2 pagi je dapat tengok pemandangan warna hijau . bes woooo.

motif skin ne pun menarik. tentang recycle. dari sekolah rendah aku didedahkan dengan recycle ne. makcik depan rumah aku pun tau. tapi aku rasa sesetengah je yang buat. plastik memakan masa beribu2 tahun bahkan berjuta2 tahun untuk degrade. mau sampai ke anak cucu punya anak cucu cicit pun belum tentu plastik tu degrade sepenuhnya. huh. sebab tu recycle ne penting. bawah ne merupakan logo recycle yg ensem. hehe.



p/s : skin ne simple, menarik dan aku ne memang seorang yang prihatin terhadap alam sekitar. perghhh

No comments:

Post a Comment