Pages

Friday, March 18, 2011

apa erti hero





kita tak perlu menjadi orang lain untuk menjadi hero seseorang. cukuplah sekadar kita menjadi diri sendiri dan buat yang terbaik untuk orang tu.


p/s : aku dulu pernah buat macam gambar no 2 tu. teringat balik macam budak2 tak matang pun ada. haha. tapi yang no 3 tu memang aku tak pernah buat. korang pernah buat?

6 comments:

  1. Hai tuan blog .. wah menarik blog ni , so I follow u . hehe .. de mase dtgla kat blog saya n follow k .. I hope  .. http://dira92.blogspot.com .. have a nice day k .. i love thats pic .. hehe

    ReplyDelete
  2. citah bukan mazid : terima kasih :p

    nur dhiya' aida : terima kasih :)

    Cikjan : terima kasih ;)

    Bella Bell : terima kasih.hehe

    Si ComOt : terima kasih.

    makan masa yang lama jugak nak wat lukisan orang lidi ne. haha

    ReplyDelete